Náš zákaznický servis je vám plně k dispozici. Naším hlavním zájmem je spokojený a vracející se zákazník.

Rádi bychom vám doporučili prostudovat naše FAQ – Často kladené otázky a Všeobecné obchodní podmínky, kde velmi pravděpodobně naleznete odpovědi na vaše dotazy.

Můžete nás kontaktovat buď přes live chat (pokud jsme online – v pravém dolním rohu této webové stránky) nebo přes následující kontaktní formulář.  Na vaše offline zprávy odpovíme do 24 hodin.

Provozovatel a zákaznický servis: Bee-commerce s.r.o., Na Kopci 327/3a, Dolní Suchá, 735 64 Havířov, Česká republika (IČO: 06021034)

Prodává a odesílá: BERGMAN CO. LTD., 9/15 Moo 4, Had Sai Khao, Koh Chang, Trat, 23170, Thajsko

Často kladené otázky

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Obvyklá doba doručení zásilky s objednávkou z hlavního skladu v Thajsku je cca 10 – 15 dní od odeslání, nejdéle však 20 pracovních dní. U objednávek odeslaných ze skladu v EU je to cca 2 – 3 dny. Produkty, které jsou odesílány ze skladu v EU jsou zvlášť označeny v popisu produktu.

Jakým způsobem mi bude zásilka doručena?

Zásilky z Thajska odesíláme přes Thailand Post jako registrovanou leteckou zásilku. Za doručení je v ČR zodpovědná Česká pošta a v SR je to Slovenská pošta. V ostatních zemích je za doručení vždy zodpovědná národní poštovní služba. Zásilky z ČR a EU odesíláme prostřednictvím doručovacího systému Zásilkovna.

Mohu sledovat zásilku on-line?

Ano, vaší zásilku s objednávkou můžete sledovat on-line buď v naší aplikaci na odkazu www.thaidream.cz/stav-zasilky nebo na webu Thailand Post zde, popřípadě na webu České pošty zde a nebo Slovenské pošty zde. Po odeslání vaší objednávky obdržíte email s číslem zásilky, pod kterým můžete zásilku vyhledávat online ve všech výše uvedených vyhledávacích aplikacích. U přepravního systému Zásilkovna obdržíte speciální odkaz pro online sledování v systému Zásilkovna.

Je možné objednávku zaslat na dobírku?

Bohužel to není technicky možné, ačkoliv bychom našim zákazníkům rádi vyhověli. Thajská pošta dobírkovou službu není schopná do zahraničí technicky zajistit. Nicméně vás ujišťujeme, že vždy vámi objednané produkty obdržíte v nejrychlejším možném čase a to přesně v inzerovaném stavu.

Je možné zaplatit platební kartou?

Ano, objednávky je možné uhradit online platebními kartami VISA a MasterCard a to buď v českých korunách prostřednictvím platební brány Fio banky a.s. a nebo v českých korunách a EUR prostřednictvím platební brány ComGate Payments, a.s.

Je možné zaplatit kryptoměnou Bitcoin?

Ano, zaplatit kryptoměnou Bitcoin je možné. Vedle měny Bitcoin je možné zaplatit také dalšími kryptoměnami Litecoin, Dash, Dogecoin, Ethereum Classic, Ethereum, Namecoin, Peercoin a StartCOIN přes platební bránu CoinPayments. Při použití platební metody Bitcoin a CoinPayments obdržíte slevu ve výši 5% na celý nákup! Výběr platební metody provedete v pokladně při tvorbě objednávky.

Poskytujete slevu při platbě kryptoměnou Bitcoin?

Ano, při použití platební metody Bitcoin a CoinPayments obdržíte slevu ve výši 5% na celý nákup!

Jak mám zaplatit měnou Bitcoin?

Bitcoin je platební metoda s vysokou mírou bezpečnosti a ochranou soukromí.  Zároveň se jedná o velmi rychlou a v podstatě nejlevnější platební metodu. Detailní informace a návod jak nám můžete zaplatit pomocí digitální měny Bitcoin naleznete v Platebním průvodci zde.

Je možné objednávku zaplatit přes PayPal?

Ne, bohužel s americkou firmou PayPal jsme již přerušili spolupráci z důvodu několika defraudací, které PayPal nejen umožňuje, ale i aktivně podporuje.

Na jaký bankovní účet mám provést platbu z České republiky?

Po provedení objednávky obdržíte přesné instrukce pro provedení platby do vaší mailové schránky. Úhrada na bankovní účet číslo 2201206143 / 2010 vedený u Fio banky a.s., název účtu Bee-commerce s.r.o.

Na jaký bankovní účet mám provést platbu ze Slovenské republiky?

Po provedení objednávky obdržíte přesné instrukce pro provedení platby do vaší mailové schránky. Úhrada na bankovní účet IBAN číslo CZ2220100000002201206143, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX, vedený u Fio banky a.s., název účtu Bee-commerce s.r.o.

Jakou částku v EUR mám zaplatit, pokud je objednávka v Kč?

Ceny produktů lze v našem eshopu zobrazit jak v CZK tak i v EUR. Pokud jste ze Slovenské republiky, hradíte objednávku v EUR, a objednávku jste vytvořili v CZK, použijte prosím pro přepočet na EUR kurz 1 EUR = 26 Kč.

Slovenská banka vyžaduje číslo účtu ve formátu IBAN. Jaký je IBAN?

Po provedení objednávky obdržíte přesné instrukce pro provedení platby vč. čísla účtu ve formátu IBAN do vaší mailové schránky. Číslo IBAN je CZ2220100000002201206143, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX, účet vedený u Fio banky a.s., název účtu Bee-commerce s.r.o.

Na jaký bankovní účet mám provést platbu ze zahraničí (mimo ČR/SR)?

Po provedení objednávky obdržíte přesné instrukce pro provedení platby vč. čísla účtu ve formátu IBAN do vaší mailové schránky. Úhrada na bankovní účet IBAN číslo CZ2220100000002201206143, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX, vedený u Fio banky a.s., název účtu Bee-commerce s.r.o.

Je váš internetový obchod a nakupování na něm zabezpečené?

Ano, náš internetový obchod a tedy i nakupování na něm je zabezpečené a bezpečné. Používáme kódovaný bezpečný protokol HTTPS s SSL certifikátem RapidSSL od firmy GeoTrust. Veškerá data vyměněná mezi naším serverem a vaším počítačem či mobilním telefonem jsou kódována tak, aby je nemohl nikdo po cestě přečíst či je dále jinak zneužít. Navíc všechny online platební transakce jsou prováděny mimo náš server prostřednictvím zabezpečených systémů platební brány a banky, které jsou regulovány.

Nabízíte věrnostní program?

Ano, nabízíme věrnostní program. Velmi si vážíme svých stálých a vracejících se zákazníků. Proto svým registrovaným zákazníkům poskytujeme odměnu za nákupy ve formě věrnostních bodů, které mohou být uplatněny jako částečná platba další budoucí objednávky či objednávek, a to ve formě slevy. Věrnostní program má několik následujících jednoduchých pravidel:

  • zákazník musí být registrovaný a přihlášený v e-shopu Thai Dream, aby mohl získávat a utrácet věrnostní body
  • zákazník obdrží 1 bod za každou 1 Kč zaplacenou na e-shopu Thai Dream
  • zákazník obdrží slevu ve výši 5 haléřů (0,05 Kč) za každý 1 bod (Příklad: 100 bodů = sleva 5 Kč)
  • každý bod má platnost 365 dní
  • zákazník obdrží upozornění emailem 30 dní před vypršením platnosti jednotlivých bodů
  • stav věrnostních bodů a jejich historie je k dispozici v rozhraní Můj účet
  • pokud má zakazník na svém účtě věrnostní body, systém e-shopu zákazníkovi nabídne v košíku a v pokladně příslušnou slevu v Kč, odpovídající počtu bodů na účtě
  • zákazník si může sám zvolit, kolik bodů chce ke slevě použít u každé nové objednávky
  • hodnota věrnostních bodů je odečtena z celkové částky objednávky ve formě slevy
  • věrnostní body nemohou být vybrány formou hotovosti či převodu na účet, a mohou být použity k úhradě zboží pouze v e-shopu Thai Dream
Co mám dělat, když zásilku s objednávkou nedostanu do 15-ti dní?

Doporučujeme neprodleně kontaktovat vaší doručovací poštu s číslem zásilky, které naleznete v emailovém potvrzení odeslání objednávky. Pokud vám nebude vaše pošta schopná sdělit, kde se zásilka nachází a kdy bude doručena, kontaktujte nás bez zbytečného odkladu prostřednictvím kontaktního formuláře zde. Do zprávy prosím uveďte číslo vaší objednávky. My následně uplatníme reklamaci u dopravce – Thajské pošty a zajistíme nápravu.

Jakým jazykem je možné s e-shopem Thai Dream komunikovat?

Komunikovat s námi můžete česky, slovensky, anglicky a thajsky.

Mám zájem o konkrétní produkt, který nemáte v nabídce. Co mám dělat?

Pokud máte zájem o konkrétní thajský produkt, který v naší nabídce nemáme, zašlete nám prosím specifikaci produktu mailem. Váš email prosím doplňte ideálně i fotografií produktu. Uděláme vše, co bude v našich silách, aby jsme vám produkt zajistili, pokud bude stále v Thajsku dostupný.

Pošlete nám zprávu

Fields marked with an * are required