PRODUKTY

Veškeré produkty v tomto elektronickém obchodě jsou originální a nové produkty z oficiální distribuce v Thajsku, ČR a EU.

 

PLATBA

Elektronický obchod Thai Dream nabízí kupujícím 5 způsobů platby:

  • online platební kartou VISA nebo MasterCard v českých korunách přes platební bránu Fio banky a.s.
  • online platební kartou VISA nebo MasterCard v českých korunách a EUR přes platební bránu ComGate Payments, a.s.
  • pro platby z České republiky převodem nebo vkladem na bankovní účet zřízeném u Fio banka a.s..  Jako variabilní symbol je nutné uvést číslo objednávky. Přesné údaje o bankovním účtu obdrží kupující při odeslání objednávky a v potvrzujícím emailu provedené objednávky.
  • pro platby ze Slovenské republiky převodem nebo vkladem na bankovní účet zřízeném u Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol je nutné uvést číslo objednávky. Přesné údaje o bankovním účtu obdrží kupující při odeslání objednávky a v potvrzujícím emailu provedené objednávky. Objednávku ze Slovenské republiky je nutno uhradit v měně EUR kurzem 1 EUR = 26 CZK.
  • online platby pomocí kryptoměn Bitcoin, Litecoin, Dash, Dogecoin, Ethereum Classic, Ethereum, Namecoin, Peercoin a StartCOIN přes platební bránu CoinPayments. Při použití platební metody Bitcoin a CoinPayments obdržíte slevu ve výši 5% na celý nákup!

 

ZABEZPEČENÍ

Veškeré transakce na e-shopu Thai Dream jsou 100% zabezpečené. Používáme šifrovací a zabezpečený protokol HTTPS, za použití SSL certifikátu RapidSSL od renomované společnosti GeoTrust. Všechna data vyměněná mezi našimi servery a vaším počítačem jsou zašifrována a žádná další třetí osoba si tato data nemůže přečíst či je jinak zneužít. Nesdílíme žádná data našich zákazníků s třetími stranami. Veškeré online platební transakce jsou zpracovány mimo naše servery a systémy prostřednictvím zabezpečené platební brány a bankovního systému, které podléhají regulaci národní banky. Nemáme k dispozici žádná data o platebních kartách klientů, která jsou známa pouze bance, platební bráně a karetní společnosti, které platby technicky zajišťují. Všechny online platby musí být iniciovány a provedeny pouze kupujícím. Nemáme žádné možnosti nebo nástroje, jak později zatížit platební kartu klienta.

 

ODESLÁNÍ

Po obdržení platby plné částky za objednávku jsou zásilky bez zbytečného odkladu odeslány na adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Zásilky jsou odesílány z  Thajska přímo kupujícímu do všech zemí Evropské Unie.

 

ZPŮSOB ODESLÁNÍ A DORUČENÍ

Všechny zásilky jsou zabaleny v odpovídajícím obalu a odeslány jako doporučená registrovaná zásilka prostřednictvím Thajské Pošty – Thailand Post. Zásilku doručuje příslušná pošta v zemi příjemce zásilky, zodpovědná za doručování poštovních zásilek na adresu kupujícího. V případě České republiky je to Česká pošta s.p., v případě Slovenské republiky Slovenská pošta, a.s. atd.

 

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

Po odeslání zásilky Thajskou poštou kupující emailem obdrží číslo zásilky, pomocí kterého může sledovat pohyb a doručení zásilky on-line. A to buď ve sledovací aplikaci na eshopu zde  nebo na webových stránkách Thajské Pošty zde. Online sledování zásilek je možné i pomocí aplikace 17TRACK pro chytré telefony a tablety pro Android, iOS a Windows Phone, kterou velmi doporučujeme. Odkazy na aplikaci 17TRACK naleznete v zápatí obchodu. Po cca 5ti dnech od odeslání je zpravidla zásilka již zaznamenána také ve vyhledávací aplikaci České pošty zde, respektive Slovenské pošty zde. Pokud aplikace 17TRACK neobsahuje aktuální pohyb zásilky po České a Slovenské republice (u některých zásilek Česká a Slovenská pošta informace o pohybu zásilky nepředává třetím stranám), pak doporučujeme zásilku vyhledat v aplikaci České pošty resp. Slovenské pošty. Zásilky odesílané z ČR či EU jsou odesílány přes doručovací systém Zásilkovna a kupující obdrží číslo zásilky a odkaz pro online sledování mailem.

 

DOBA DORUČENÍ

Obvyklá doba doručení zásilky je cca 10 – 15 dní od odeslání, ne však déle než 20 pracovních dní. V případě, že doba doručení překročí dobu 20ti dní, doporučujeme bezodkladně kontaktovat dodací poštu v místě adresy požadovaného doručení s číslem zásilky. V případě, že vaše dodací pošta není schopná sdělit stav a datum doručení zásilky, či se vyskytnou jakékoliv jiné problémy s doručením zásilky, neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře zde, abychom doručení zásilky mohli reklamovat a řešit s Thajskou poštou. Z ČR a EU je obvyklá doba doručení zásilky cca 2 – 3 dny.

 

POŠTOVNÉ A BALNÉ

Všechny zásilky jsou zabaleny zdarma. Produkty jsou rozděleny do 2 kategorií poštovného.

1) Poštovné zdarma – 0 Kč
2) Mezinárodní letecká pošta – cena dle váhy zásilky

Všechny produkty spadající do kategorie 1) Poštovné zdarma jsou označeny heslem “Doprava zdarma”. U produktů v kategorii 2) Mezinárodní letecká pošta je cena vypočítána podle přesné váhy zboží dle tarifu Thailand Post s přesností na 1 gram. Cena za dopravu se vypočítá automaticky na konci objednávky.

 

ELEKTRONICKÉ KNIHY, MÉDIA A DIGITÁLNÍ PRODUKTY

Elektronické knihy, média a digitální produkty zakoupené v obchodě Thai Dream jsou distribuovány výhradně elektronickou cestou. Po zaplacení a vyřízení objednávky obdrží kupující odkaz ke stažení zakoupeného produktu  emailem. Současně je kupujícímu aktivován ve správci jeho účtu odkaz ke ztažení elektronického produktu.

 

CELNÍ ODBAVENÍ, CLO & DPH

Prodávající / odesílatel zboží nenese zodpovědnost ani náklady za případné celní odbavení zásilky a vyměření cla a DPH, nebo konfiskaci zásilky celními orgány, které se řídí zákonnými předpisy země příjemce zásilky. Za celní odbavení zásilky a úhradu cla a DPH odpovídá kupující / příjemce zboží. Stejně tak prodávající / odesílatel zboží nenese zodpovědnost  ani náklady za jakákoliv časová zdržení doručení zásilky z důvodu celního odbavení, které není v moci prodávajícího. Podrobné informace o celním odbavení poštovních zásilek ze zemí mimo EU v České republice naleznete na webových stránkách Celní správy ČR zde  a také na webových stránkách České pošty zde.

 

PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY - ZÁSILKY

Kupující / příjemce zboží je povinen zásilku s objednaným a zaplaceným zbožím převzít od třetí osoby – dodací pošty. V případě, že není kupující / příjemce zboží zastižen na adrese dodání, zanechá pracovník pošty kupujícímu oznámení o uložení zásilky. Zásilka je obvykle uložena na dodací poště po dobu 30ti dní, pokud pošta na oznámení nespecifikuje jinak. V případě, že si zásilku / zboží kupující / příjemce od pošty nepřevezme, pošta zásilku vrátí zpět odesílateli / prodávajícímu. V takovém případě nepřevzetí zásilky je prodávající / odesílatel zboží oprávněn vyúčtovat kupujícímu zaplacení storno poplatku ve výši 400 Kč, pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak. Tento storno poplatek je pak společně s náklady na poštovné odečten z celkové částky objednávky jako náklady vynaložené na splnění závazku vyplývající ze závazné objednávky kupujícího. Zbylá část kupní ceny je vrácena kupujícímu do druhého dne po vrácení zásilky zpět prodávajícímu.

 

REKLAMACE / VRÁCENÍ

V případě jakékoliv reklamace prosím kontaktujte bezodkladně e-shop prostřednictvím kontaktního formuláře zde. Případné reklamace řešíme individuálně a vždy se snažíme najít vhodné a uspokojivé řešení.

 

PROVOZOVATEL OBCHODU

Provozuje: Bee-commerce s.r.o., Na Kopci 327/3a, Dolní Suchá, 735 64 Havířov, Česká republika (IČO: 06021034)

Odesílá: BERGMAN CO. LTD., 9/15 Moo 4, Had Sai Khao, Koh Chang, Trat, 23170, Thajsko